Julemøte med 70-årsfeiring

Hovedretten er servert på årets julemøte.

Hovedretten er servert på årets julemøte. Middagen ble sørget for av Tore og hans kone.

Marsipankake må til når klubbens 70-årsjubileum skal feires.

Fredag 18. desember ble det avholdt julemøte i klubblokalet. Det kom medlemmer fra både fjern og nær for å delta på denne begivenheten, som ikke bare var et vanlig julemøte men også en markering av 70-årsjubileet for stiftelsen av klubben.

Det ble en sosial kveld med mye prat og mange gode historier. Jon holdt et faglig fremlegg om vinterflyging, samt snakket litt om det nye EASA-regelverket er innført i Norge. Roald og Jon fortalte også om klubbens lange historie.

Klubbens fremtid ble også diskutert blant medlemmene. Vi går et spennende år i møte, men også et år som krever at dugnadsdeltakelsen styrkes hvis vi skal klare å utnytte de fantastiske mulighetene som ligger framfor oss fullt ut. Engasjementet var imidlertid på topp hos de frammøtte deltakerne og dette lover godt framfor neste år.