Ekstraordinært Årsmøte

BFKlogo_NoBackroundInnkalling til ekstraordinært årsmøte og miljømøte.
Det innkalles til ekstraordinært årsmøte i Bardufoss flyklubb
onsdag 26. mars kl. 17:30 på Bardufosstun.

Det er to saker som skal behandles:
1. Fremtidig lokalisering av Bardufoss flyklubb.
2. Valg av 2 revisorer.

Tekst: Tore Nitter

Saksdokumenter til sak 1. finner du HER.

Dersom det kommer flere dokumenter i denne saken før møtet vil disse bli tilstendt medlemmene. Selv om det åpnes til bred debatt når det gjelder alle aspekter ved lokalisering/flytting (type hangar f.eks) vil det viktigste bli å få gjort et prinsippvedtak om hvilken løsning klubben ønsker.

Sak 2. Styrets forslag til revisorer vil bli lagt fram på møtet.

Miljømøte.

Når det ekstraordinære årsmøtet er fedig, anslagsvis kl. 19, vil den resterende avsatte tid frem til ca. kl. 20:30 bli brukt til å starte en konstruktiv debatt om miljøet i klubben. Styret ønsker bl. a. en idé-dugnad for å finne miljø- og aktivitetsfremmende tiltak. Litt av grunnlaget vil være de kommentarer som kom frem i den nettbaserte spørreundersøkelsen som nylig er avsluttet.
En oppfølging av denne debatten planlegges gjennomført i et medlememøte like over påske.

Styret.