Bestille flytur

Bardufoss flyklubb tilbyr introduksjonsturer til ikke-medlemmer. Dette er en utmerket måte å oppleve flyging i småfly på for deg som ikke har eget flysertifikat. Uansett om du alltid har hatt en drøm om å fly, eller om du har blitt nysgjerrig på flyging relativt nylig, så passer dette for deg.

Introduksjonsturer må starte og slutte på samme sted, og de kan bare foregå i dagslys. Les mer om introduksjonsflyging på Luftfartstilsynets nettside.

Ta kontakt med oss per telefon eller e-post for pris og avtaling av tur. Merk at Bardufoss flyklubb er en klubb som baserer seg på frivillighet og at avtale må skje direkte med det medlemmet som skal være pilot på turen. Forutsatt at flyet er tilgjengelig, så vil piloten reservere det til avtalt tid. Vær og vind vil alltid være en faktor vi ikke kan gjøre noe med. Det tilkommer derfor ingen ekstrakostnader dersom en tur må utsettes grunnet værmessige utfordringer.