Terminliste 2024

Terminliste for 2024.

De blå boksene markerer temasamlinger/klubbmøter, mens de grønne boksene markerer flyaktiviteter hvor et eller flere av klubbens fly er i bruk.

Klubbtur og annen flyaktivitet 2024

Dersom du ønsker å være med på en av klubbturene/flyaktivitetene, gjør følgende:

1. Send melding til 97619170 eller larsoyvindlien@gmail.com med følgende informasjon;
  2. Navn, ønsket stilling ombord (fartøysjef eller passasjer), flytype (C172 eller PA18)
  3. Dersom ingen stiller som fartøysjef vil flytryggingsleder dekke denne funksjonen
  4. Dersom flere vil fly som fartøysjef vil vi fordele på flytypene samt ulike sektorer/leg
  5. Elever er hjertelig velkommen til å bli med!
  6. Det opprettes et eget facebookarrangement for hver klubbtur på Bardufoss flyklubb sin facebookside. Her kan du legge inn booking på de ulike turene med hvilke ønsker du har. Her blir det også publisert detaljert informasjon fortløpende om turene. Medlemmer som ikke har facebook vil bli kontaktet av Lars Lien dersom de har sendt påmelding på sms eller mail tidligere.