
Som dere ser har vi nå skiftet ut vår vanlige klubblogo med en jubileumslogo som Dag-Helge har komponert! For, som dere leste i forrige innlegg på hjemmesiden, ble klubben startet i 1945, eller som Ole Reistad skrev i avisartikkelen i “Tromsø” i 1946: “Et av de store lyspunkter i tilværelsen på[…]